Kunt u de informatie vinden

Kunt u de informatie vinden die u zoekt?

Onderzoek naar toegankelijkheid website gemeente

‘Hoe vraag ik een identiteitsbewijs aan?’

‘Waar vind ik het bestemmingsplan voor het gebied waar ik woon?’

 ‘Wat is een Persoons Gebonden Budget?’

 ‘Wanneer vergadert de gemeenteraad?’

Kunt u de antwoorden op deze vragen vinden op onze website? Gaat dat makkelijk? En vindt u de informatie duidelijk?

Doe mee met het onderzoek en ontvang een kleine attentie

Voor een onderzoek naar de toegankelijkheid van de gemeentelijke website(s) zoeken we vrijwilligers. Vindt u het leuk om een aantal zoekopdrachten zoals hierboven uit te voeren? En ons te laten weten hoe dat gaat? Meldt  u zich dan aan.  U krijgt dan een uitnodiging voor het onderzoek dat eind september plaatsvindt. Dit duurt ongeveer een uur en is in het gemeentehuis (natuurlijk alleen als dat mogelijk is vanwege Corona). Als dank voor uw deelname ontvangt u een kleine attentie.

Met de resultaten willen we de website verbeteren. We vinden het belangrijk dat inwoners informatie over de gemeente zo makkelijk mogelijk kunnen vinden.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden via communicatie@gemeentealtena.nl . Ook als u meer informatie wilt over het onderzoek kunt u via dit mailadres uw vragen stellen. Bellen kan natuurlijk ook via 0183 – 51 61 00.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.